2011. október 11., kedd

Kendők

Ez a legújabb dolog, amit készítek. Festeni mindig is szerettem, úgyhogy az már adott volt. A nagy, hosszú kendők nélkül pedig el sem tudom képzelni, hogy bírnám ki az ősztől nyárig tartó időszakot. Így hát van sok-sok kendőm, de csak 1 ami tiszta pamut (bánatomra, mivel műszál allergiám van). Gondoltam egyet, hogy készíthetek magamnak is kendőt, hogy ne csak azt az egyet hordhassam. Sok-sok keresgélés, és sok anyag kipróbálása után jutottam el a tetrához (pelus anyag), ami a legjobban bevált. Tudom, először viccesen hangzik, pedig kendőként teljesen más, minden pozitív tulajdonságával együtt. :) Tiszta pamut, nem túl vékony, mégse merev, magában mintás, nagyon puha, és a használat során egyre puhább lesz. A saját kendőmet megmutattam másoknak is, akiknek megtetszett, és szerettek volna maguknak is. Így készülnek egy ideje kendők is, kívánság szerinti színekben, mégis teljes meglepetésként.
Méretük: 150 cm hosszú, 70 cm széles. Ezek is kapnak címkét. :)




1 megjegyzés:

  1. Ránézve erre csábultam el az őszös kendőért....!:) Gratula, nagyon ügyes vagy- és szeretem hordani!
    Vár rád itt egy "virtuális" apróság: http://mazsoladesign.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés